AUTORYZOWANY SERWIS TOYOTY ZNÓW NAJLEPSZY
Autoryzowany Serwis Toyoty jest znowu najlepszy! Sieć autoryzowanych Dilerów Toyoty w Polsce już po raz siódmy zdobyła pierwsze miejsce w rankingu najlepszych autoryzowanych serwisów według polskich kierowców ‑ Marka nr 1 (dawniej Wybór Kierowców)
„Mimo rozbudowanej sieci autoryzowanych serwisów Toyota nie pozwala sobie na wpadki. Klienci jej ASO doceniają staranną obsługę, przejrzystość komunikacji oraz zaufanie, jakie wzbudza praca serwisantów. Nie bez znaczenia są też akceptowalne ceny, duża sieć placówek, które świadczą usługi na wysokim poziomie. Według ankietowanych nie zdarzają się sytuacje, że „serwis rozkłada ręce” (Motor nr 43-44/2021, s 39)
„Mimo rozbudowanej sieci autoryzowanych serwisów Toyota nie pozwala sobie na wpadki. Klienci jej ASO doceniają staranną obsługę, przejrzystość komunikacji oraz zaufanie, jakie wzbudza praca serwisantów. Nie bez znaczenia są też akceptowalne ceny, duża sieć placówek, które świadczą usługi na wysokim poziomie. Według ankietowanych nie zdarzają się sytuacje, że „serwis rozkłada ręce” (Motor nr 43-44/2021, s 39)
O rankingu
Marka Nr 1 to niezależny program badań satysfakcji klientów w branży motoryzacyjnej. Ranking tworzony jest wyłącznie na podstawie opinii kierowców oceniających marki, modele samochodów oraz usługi motoryzacyjne. W 2021 roku badaniem objęto 27 marek obecnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji programu internauci wypełnili ponad 120 tysięcy ankiet.
8 kategorii
120 kryteriów
Ponad 120 000 ankiet
Dowiedz się więcej
Źródło
Po raz kolejny Toyota zdeklasowała inne marki w kategorii „Autoryzowany Serwis”, uzyskując najwyższe oceny w kluczowych kategoriach:
Jakość obsługi
5 / 5
Fachowość i kompetencje
5 / 5
Skuteczność napraw
5 / 5
Wyposażenie
5 / 5
Dogodna lokalizacja
5 / 5
RANKING ASO 2021
Wyniki badania satysfakcji z usług autoryzowanych serwisów marek samochodowych: 2021r.
80
70
60
50
40
30
20
10
0
0%
Toyota
0%
Renault
0%
Citroën
0%
Peugeot
0%
Škoda
0%
Audi
0%
Mercedes
0%
BMW
0%
Seat
0%
Suzuki
0%
Volkswagen
0%
Ford
0%
Mitsubishi
0%
Mini
0%
Nissan
0%
Dacia
0%
Hyundai
0%
Kia
0%
Mazda
0%
Volvo
0%
Opel
0%
Fiat
0%
Jeep
0%
Alfa Romeo
0%
Honda
0%
Jaguar
0%
Land Rover
ranking-aso
Poz. | Marka | Wynik |
---|---|---|
1 | Toyota | 72,1% |
2 | Renault | 66,4% |
3 | Citroën | 63,8% |
4 | Peugeot | 62,3% |
5 | Škoda | 58,9% |
6 | Audi | 53,3% |
7 | Mercedes | 51,7% |
8 | BMW | 50,1% |
9 | Seat | 46,3% |
10 | Suzuki | 45,2% |
11 | Volkswagen | 44,9% |
12 | Ford | 44,1% |
13 | Mitsubishi | 41,2% |
14 | Mini | 41,0% |
15 | Nissan | 39,8% |
16 | Dacia | 39,6% |
17 | Hyundai | 37,6% |
18 | Kia | 36,5% |
19 | Mazda | 36,4% |
20 | Volvo | 36,2% |
21 | Opel | 35,6% |
22 | Fiat | 35,5% |
23 | Jeep | 35,1% |
24 | Alfa Romeo | 35,0% |
25 | Honda | 33,9% |
26 | Jaguar | 33,1% |
26 | Land Rover | 32,5% |
„Marka Nr 1” (dawniej „Wybór Kierowców”) to pierwszy w Polsce program badania satysfakcji w branży motoryzacyjnej wzorowany na uznanych światowych instytutach i programach badawczych, takich jak amerykański „J. D. Power" czy brytyjski „Driver Power". Program „Wybór kierowców” działa od 2013 roku. Jego uczestnicy polscy kierowcy – oceniają produkty i usługi motoryzacyjne w kilku kluczowych kategoriach. Są to m.in. marki i modele samochodów, autoryzowane stacje obsługi, towarzystwa ubezpieczeniowe, oleje, opony oraz stacje paliw. Szczegóły tegorocznego badania dostępne są na stronie: www.wyborkierowcow.pl www.wyborkierowcow.pl
Dlaczego Autoryzowany Serwis Toyoty to najlepszy serwis w Polsce?
Wszystkie Autoryzowane Serwisy Toyoty na świecie – czy to w Polsce, czy w Japonii – pracują według identycznych procedur i standardów. Poznaj filary filozofii Toyoty, dzięki którym nasza jakość obsługi nie ma sobie równych.
1
Filozofia Toyoty
Poznaj wartości, którymi kierują się pracownicy koncernu.
2
Ludzie Toyoty
System szkolenia najlepszych na rynku mechaników i diagnostów, zajmujących się Twoją Toyotą.
3
Toyota Service Management
Unikalny System zarządzania Działem Obsługi Posprzedażnej każdej Stacji Dilerskiej Toyoty w Polsce.
4
Toyota Production System
Zbiór metod stosowanych w zarządzaniu biznesem w obszarze produkcji i logistyki.
Filozofia Toyoty
We wszystkim, co robimy, podążamy za tymi samymi wartościami. Wierzymy bowiem, że nawet najlepsze rzeczy można poprawić. Poznaj sposób myślenia Toyota Way, który przyświeca pracownikom Toyoty na całym świecie.
Ludzie Toyoty
Specjaliści z Serwisu Toyoty podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe w programie szkoleń Akademii Toyoty. Wymogi programu są zgodne z wytycznymi Toyota Motor Corporation. Dowiedz się, w jaki sposób szkolimy naszych serwisantów, by profesjonalnie dbali o Twoją Toyotę!
Toyota Service Management (TSM)
Metoda optymalnego zarządzania Działem Obsługi Posprzedażnej Autoryzowanych Dilerów Toyoty w Polsce opierająca się na wartościach japońskiej filozofii zarządzania, takich jak: TPS, PDCA, JUST in TIME, JIDOKA oraz KAIZEN.
Liczy się jakość
Dilerzy Toyoty działają według procedur TSM. Dotyczą one wszystkich obszarów działania: od przyjęcia auta do serwisu, przez organizację magazynu, wyposażenie Stacji, obsługę pojazdu aż do jego wydania.
TOYOTA PRODUCTION SYSTEM (Tps)
Zbiór metod zarządzania opracowany przez Toyota Motor Corporation, pozwalający na optymalizację procesów biznesowych. Metody TPS są szczególnie widoczne w procesie logistyki, a także w dbałości o rozwój pozytywnych relacji z dostawcami i klientami. Poznaj logistykę w liczbach:
1040 TIRÓW ROCZNIE
przyjeżdża do magazynu, zaopatrując go w oryginalne części i akcesoria Toyoty.
300 000 SZTUK CZĘŚCI I AKCESORIÓW
mieści polski magazyn Toyoty – jeden z największych magazynów w Europie.
1 300 000 KM rocznie
klienci mogli cieszyć się jazdą po wizycie.